Vijesti

Brendiranje Slavonije kao turističke destinacije

„Ravnomjeran turistički razvoj Hrvatske, a samim time kontinenta kao sastavnog dijela ukupne turističke ponude Hrvatske jedan je od glavnih ciljeva ove Vlade. Ovaj sporazum prvi je korak prema realizaciji potencijala koje Slavonija kao turistička destinacija ima i prepoznatljivosti koju više nego zaslužuje. Posebno ističem da smo kao Ministarstvo turizma i Hrvatska turistička zajednica u posljednje tri godine za razvoj turizma u Slavoniji već uložili 37 i pol milijuna kuna kroz razne potpore, za jačanje konkurentnosti, razvoj turističke infrastrukture i razvoj ciklo-turizma na kontinentu. Osim kroz ovaj projekt, i budućnosti ćemo nastaviti pružati podršku Slavoniji kroz naše programe koji su namijenjeni jačanju konkurentnosti turističke ponude te na taj način dodatno potaknuti razvoj Slavonije kao cjelogodišnje destinacije.“

Tako je sporazum o kreiranju i promociji turističkog branda 'Slavonija' opisao ministar turizma Gari Capelli.

Direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Stančić istaknuo je kako je HTZ u ovoj godini podržao Slavoniju na čak 93 projekta ukupne vrijednosti od gotovo 4 milijuna kuna.

Sporazum su potpisali ministar turizma Gari Cappelli, direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić te direktorice turističkih zajednica Osječko-baranjske, Vukovarsko-srijemske, Požeško-slavonske i Brodsko-posavske županije Ivana Jurić, Rujana Bušić Srpak, Maja Jakobović Vukušić, Ružica Vidaković i zamjenik direktorice Turističke zajednice Virovitičko-podravske županije Josip Mikolčić. Cilj sporazuma je povećanje prepoznatljivosti Slavonije i istoimenog klastera, a provedbu projekta i izradu strateških marketinških dokumenata nadzirat će Povjerenstvo za razvoj turizma u Slavoniji koje će voditi ministar Cappelli.

Facebook Twitter Instagram