Novi vizualni identitet vina Veleučilišta u Požegi
Nakon desetak godina Veleučilište je odlučilo napraviti novi vizualni identitet za plemenitu kapljicu koju njeguje na vinorodnim površinama uz Klijet i spremište vina u Podgorju. Upravo to je bio i prostor u kojem su predstavljene nove vinske etikete nadahnute Benediktinskom opatijom Rudine i kultnim Rudinskim glavama, kamenim konzolama koje su prepoznatljive ne samo u nacionalnim već i svjetskim kulturno-povijesnim krugovima, za što je Veleučilište sklopilo sporazum o suradnji i pravima za korištenje s Gradskim muzejom Požega i Gradom Požega.
"Odlučili smo se za novi vizualni identitet upravo iz razloga jednog novog pravca kojim Veleučilište ide, a to je osnutak Fakulteta turizma i ruralnog razvoja. Uz studij enogastronomije koji se nalazi u postupku akreditacije i za koji upisi kreću već ove jeseni, tako ćemo snažnije povezati turizam, ekonomiju i prehrambenu tehnologiju.” naglasio je prodekan za razvoj doc. dr. sc. Berislav Andrlić.