Obavijest iz brodskog Vodovoda korisnicima vodnih usluga
Zamućenje vodovodne vode zabrinulo je mnoge građane, zbog čega smo kontaktirali Trgovačko društvo Vodovod i zatražili službeno priopćenje, koje prenosimo u cijelosti:
OBAVIJEST KORISNICIMA VODNIH USLUGA
Početkom prošlog tjedna cijelu Hrvatsku zahvatio je toplinski val koji je doveo do izuzetno velike potrošnje vode, koja se u ovo vrijeme koristi za zalijevanje ili za punjenje bazena. Iz navedenih razloga došlo je do lokalnih zamućenja na području Grada Slavonskog Broda i nekoliko općina. Kako bi se ti problemi otklonili, Vodovod je pored redovnog ispiranja cjevovoda, koje se radi po unaprijed zadanom planu, započeo vršiti i interventna ispiranja cjevovoda prema dojavama građana.
Dakle, radi se o lokalnim zamućenjima na dijelovima vodoopskrbnog sustava. U slučaju zamućenja, voda je zdravstveno neispravna na parametar mutnoće, stoga molimo korisnike vodnih usluga ako primijete zamućenje vode da isto što prije jave na besplatni telefon Vodovoda 0800 333 444, kako bi se u najkraćem roku ispiranjem cjevovoda otklonio problem. U smislu kvalitete vode, voda s crpilišta Jelas i Sikirevci zdravstveno je ispravna, što potvrđuju analize internog laboratorija Vodovoda te Zavoda za javno zdravstvo Brodsko-posavske županije, tj. voda u vodoopskrbnom sustavu Slavonski Brod zdravstveno je ispravna.
Inače, ispiranje vodoopskrbnog sustava kontinuirani je posao kojeg obavljaju svi isporučitelji vodnih usluga, a nužan je kako bi se iz sustava uklonile naslage i čestice koje nastaju oksidacijom pod utjecajem klor dioksida, koji služi za dezinfekciju vode.
Navedene probleme pojačali su i problemi u elektroenergetskom sustavu, koji je također pod velikim opterećenjem, zbog čega uslijed promjena napona dolazi do zastoja u radu crpilišta i precrpnih postrojenja Vodovoda.
Na terenu se trenutačno nalaze sve raspoložive ekipe koje ispiranjem cjevovoda otklanjaju navedene probleme.
Pored zamolbe da korisnici vodnih usluga što prije jave probleme sa zamućenjem, korisnike pozivamo da nam se povratno jave s podatcima kako bismo im npr. u slučaju zamućenih bazena umanjili potrošnju za mjesec srpanj.
Prilikom trošenja veće količine vode (npr. punjenje bazena) svakako je preporuka da se to radi polako tj. da se nikako ne pušta puni mlaz vode.
Molimo korisnike za razumijevanje.
17.07.2024 15:04:35